Friday, April 15, 2011

PANAS : Miss Transgender in Malaysia??


aauuwwwwwwwww

sentap aku ble first time tgk video nie...
btw, aku dah lama tau sal video nie n aku xla duk bwh tempurung sgt k, cume kali nie aku nk share ngan korunk n renung2kan lah ye..
xsangka plak kt Malaysia nie da pertandingan sebegini rupe...malu sungguh!!!
emcee dia Datin Viviana Abdullah Lee uols!!!
pabila laki + pompuan = pondan + geleran DATIN???
senang je dpt gelaran 2...tp terfikir plak sape plak DATUK yg bertuah dpt DATIN yg seVOUGE nie??
( mata ke atas,tangan di bahu)
peserta dia pulak bukan calang2 lawa,lagi lawa dr pompuan dlm filem RATU THE MOVIE k...
so tergugat ke??
xkan...
kalu stakat chantek,tp ble bercakap JANTANZZ...xyah la...
sentap x?sentap x??
sentap la......
btw aku suke ble emcee dia ckp
"Selangkah ke hadapan,tidak boleh ke belakang lagi"
mcm syiall!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork