Tuesday, November 1, 2011

SentapHatiMakNak : Mnet Live in Malaysia 2011? Jom serbu!!



MUSIC SENTAP
Korean Song


안녕하세요 ( Annyeong haseyo 

wah!!! ckp korea tau...sory k coz dh lama xupdate...buzy la..bnyk sgt show..ahahaha..well aku skang ngah angau ngan lagu2 korea nie...(ngat pompuan je layan lagu korea?hell-O)..aku nie hardcore fan gak n mmg giler bayang la ngan lagu2 korea vagai nie...stiap ary aku dgr lagu korea..plg x, tgk cter Running Man (awesome!!!) dan ni lagu yg slalu aku keep playin in my lappy :

- Neverland (Ukiss)
- Figaro (Nine Muses)
- Syndrome (Chocolat)
- lagu br 5 Dolls (pe ntah, dh lupe..huhu)
- Goodbye Baby (Miss A)
- Mr Simple (Suju)
- Roly Poly (T-ara)
- Mirror (4 Minute) and so on...lagu korea mmg agung!!!!hahahahaha 

...........


ENTRI SENTAP
Mnet Live in Malaysia 2011? Jom serbu!!




korunk nmpk poster kt atas nie??
xcaya??
aku lagi la xcaya....pitam sat!!
yahoO akhirnyr konsert siri Mnet Live secara rasminya tiba di Malaysia!!!
so pe lagi kpd semua hardcore fan korea!!jom la serbu!!!
dijadualkn pada 3 Disember nie...kat Stadium MBPJ!!
weh dekat je tuuuuu dgn tmpt aku study...
ok
plg aku suke, artis yg akan wt persembahan 2...hottest beb!! 
adeeee......


BIA4 [Beautiful Target]

F(x) [Hot Summer]

Super Junior [ Mr Simple]

Miss A [ Good-bye Baby]

masih xpercaya??
sentap??
ade aku kesah!!!hahahaha
nk tiket??
ohh tidak..bkn dr aku n aku xdk nk wat contest vagai tuk bg korunk tiket percuma..hahaha
penganjur ckp, tiket akan diumumkan kelak..
so arap bersabar...
yg pasti..
aku yakin mesti tiket selling fast...
so sape2 nk p tu..truskn hupdate k..
aku kn sntiasa hupdate kt korunk semua...
so kte share2 la yek...
sape nk blnja aku pun bhuleh...aku blnja korunk kipas Suju jer nnt...hhahahahaha..


p/s : mst korunk xsenang tidow kn asyk duk pikir konsert nie jer..hahahahaha



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork