Saturday, January 15, 2011

ola readers!!
kali nie aku nk share ckit pengalaman aku arini berjogging kt Taman Jaya,Petaling Jaya.
bkn pe,saje2 jer nk story mory ngan kome semua nie sal ragam2 manusia yg aku lihat td...mmg mcm2 warna da..hahaha..gini cter nyer.....

Po Po Po Po Po Poker Faces.....!!!!(nada dering alarm lagu Poker Faces-Lady Gaga)
aku pun bgn la seawal 7.00pg.Kire semangat jugak la aku nie bgn pagi2 semata2 nk jog biasela azam 2011(azam sejak 2009 lagi sbnrnyer..hahaha).Kul 7.30pg,aku,pejal,adi,amin dan abe mula la bergerak ker Stesen Universiti sbb nk ke Taman Jaya 2 kne naik LRT...Sampai je kt Stesen Taman Jaya,kteorg mula bergerak seperti lipas ke Taman Jaya (sblh Amcorp Mall---bpk Miss Nina nyer...khelas tau!!).Setibe nyer kt sana,mmg ramai la yg jog,Terlintas kt aty aku,"ramai gak.amalkan gaya hidup sihat nie.bagus!!".Tanpa buang masa,aku trus la jog slow2..mule2 ambk trek yang jauh ckit.Tp pas2 ambk trek pendek ja.Aku lari,jalan,lari,jalan,lari,jalan...akhirnya dpt gak aku wat 3 round (percaya x????...cayalah..nie azim beb!!!).Pas2 kteorg semua try apparatus yg ade kt Taman Jaya 2...MACAM2 ADA!!!

Sepanjang aku berjogging td,mcm2 ragam manusia la aku tgk.Da yg ngah jogging sempat lagi merokok!!Cik Abang oooiiii!!!!baik xyah jogging kalu mcm 2!!Kononnyer nk jaga kesihatan la..tp sama ja!!!
da gak sowang mak cik nie,ngah jogging sambil pegang air tin 100Plus..wah2x...sedap nyer...santai je kannnn???I like but xleh la mcm 2....
da gak budak laki nie semangat berjogging,tp pakai sliper jer...xpe la..dimaafkan sbb dia semangat gler...Ada Bagusss!!!!
da gak yang aku lihat,da sekumpulan Pengakap yg full dresses pengakap(siap da lencana,topi,etc) leh jogging!!!Adik oooiiii.....kalu nk jogging kne pkai bj uniform ka???dah la bkn mcm jog,dah mcm lumba lari aku tgk!!!!berpeluh JANTAZ korunk yek!!!!
bnyk lagi sbnrnyer....tp kalu nk pikirkn,klakor gak....mcm2 ragam lah!!!

ha....pe2 pun..nie gmbr kteorng masa jogging td..(Bukti la katakn...hahhaa)
 
bergaya x aku ngah bersenam???mcm atlet kannn...haha                                                                          


sempat g nk naik buaian
p/s:pas2 kteorg kne marah ngan sowang pak cik nie..gelarkn kterong Kanak2 Dewasa...TERTIBE JERR!!!!!
                          

hahaha...ade aty din ngan pejal nk lawan aku!!!!huh!!aku gak yg menang!!!hahahhaha

hahaha..nie la semangat bersukan!!KONONnyer!!!!hahaha

Geng Baju Biru ngah bersenam...SERIUS JERR!!!




uitt!!!wat pe 2???goyang inul nmpk??hahahhaa



                      Pas jog,sempat gak berposing...ha korunk nmpk x ada perubahan kt aku 2??hahaha...PERASAN!!


.......... 
 
ok2!!!!!cukup tgk gmbr!!!xprivate plak nnt..haha...
pas 2 aku,pejal,adi,amin n abe p la sarapan..bak kata org puteh,Breakfast..hahaha....
Mule-mulenyer...

XNAK MAKAN!!!!takot gemuk!!!

last2..TERKANTOI plak!!!mkn gak kuehtiaw sup..huhu...sedap plak...
 sudahnyer....licin aku melantak!!!!hahahahhaha



Kul 10.00pg,kteorg pun mula la gerak pulang ke Institut Bahasa....berBALOI gak la p jogging rini....
Hopefully dpt p lagi minggu dpn....
kearah..
MENGAMALKN GAYA HIDUP SIHAT!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork