Tuesday, January 11, 2011

SaYa BuDaK bARu BeLaJAr

Salam Blogger,
Akhirnya selepas sekian lama menunggu,akhirnya blog aku,INI WARNA KEHIDUPAN dpt gak direalisasikan..
seperti tajuk diatas,aku nie br nk berjinak ngan dunia penulisan blog nie..
so,
mgkn nie wadah terbaik tuk aku mengemuka,meluah,memberi serta mengkritik sebarang perkara yg terjadi di sekeliling aku nie spt ;
  • Politik
  • Isu Semasa
  • Dunia Pendidikan
  • Ulasan Novel
  • Quotes
  • Artis dan Gosip
  • Fesyen
  • Muzik dll

kenapa nama blog INI WARNA KEHIDUPAN???
kerana...
mmg kita sudah tahu bahawa warna mencerminkan pelbagai emosi dan ragam manusia nie..
lagi1,aku nie suke warna-warni,leh wat aku semangat....hahaha
jadi...
blog nie secara amnya berkaitan dgn perkara yang berlaku di sekeliling aku yg penuh berwarna-warni...

ape2 pun,aku menulis atas dasar berkongsi dan atas dasar pengalaman aku dan keterbukaan aku...

siapa yang sudi membaca,Terima Kasih banyak2
siapa yang xsudi............errr...........ape2lah!!!

Teruskan lah mengikuti perkembangan blog aku nie.....
XRUGI OOOO......

2 comments:

cikgu fiQ on January 12, 2011 at 7:40 AM said...

im azimkers!!!

paizalsanek on January 13, 2011 at 2:24 AM said...

azimokers la fiq..hahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork