Thursday, June 23, 2011

SentapHatiMakNak : Universal Night and Showcase 2011 @ Crown Plaza Mutiara,KL

MUSIC SENTAP : 
memori bahagia by sahri
ok,nie la lagu wajib aku dgr sblm tdo..ntah la,bnyk plak kenangan tuk dikenang sejak 2 menjak nie..da kenangan yg menyentapkn diri plak 2...huhuhu..pe2 korunk hav fun la dgr lagu nie k...

SHOPPING SENTAP :
i need that!!!
well...dgr nyr minggu dpn masuk duit...aku dah aim 3 benda sbnrnyr nie..n semuanyer gadjet..1) IPAD2 2) IPOD 3) BLACKBERRY....so korunk semua 2nggu je la k pe yg aku kan bli antra 3 gadjet nie...DAN..skang da Malaysia Mega Sale smpi bln ogos...so pe lagi,jom la membakar duit kt shoppink mall!!!

GOSSIP SENTAP :
Kuliah di IB smua gune teknologi terkini????
hahaha..sem nie kalu kuliah ja mst kne gune laptop masing2...n mst wajib da line internet...terlalu maju!!katanyer...hahahahhahaha....dan kalu pensyarah xmasuk kelas pun kne wat webcam ngan dia...charas!!!!ntah2 pas nie wajib semua pljr da IPAD 2....

ENTRI SENTAP :
Universal Night and Showcase 2011 havoc gler!!!
mst dah da yg sentap awal2 ngan aku kannn???okie,meh la aku cter k..slasa lepas aku berpeluang p Universal Night and Showcase 2011 kt Crown Plaza hotel..aku p ngan kwn aku, akim,pejal n bonnie (thanks 2 akim)..its free!!!but nk dpt tiket 2 susah k..sape da??kalu aku bgtau mst korunk semua sentap ngan aku kannn??hahahha..ada Ning Baizura, Geisha, Anuar Zain, 6th Sense, MUH n so on..ramai la...smpi kul 12mlm!!so kira mlm 2 penuh ngan artis la n aku mmg dah jd artis pun..so rasa DIVA ckit...hahahahahhaha..mlm 2 gak bertemakan PIRATES..aku??idokla nk pirates sgt..just be my self..KATAnyer...hahahaha..so tuk korunk semua,aku selitkan beberapa shot menarik malam nie 2..jangan sentap k!!!!!

suasana mlm 2....Ning mmg DIVA katakau!!!

Betty Benafe-busana terbaik....ala pirates of carribean gituwww....

dpt pose ngan dia!!!

yeah..da best is dpt pose ngan DIVA tanah air, NING BAIZURA..sgt friendly!!!

Red carpet..dah mcm indie band...hahahha

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork