Saturday, July 30, 2011

SentapHatiMakNak : Ada Apa Dengan Sabtu Aku??

MUSIC SENTAP
1 Malaysia by Roy


haaa..terkejut tgk aku layan lagu nie??ehh pe salahnyer...yela aku tau korunk semua xsaba nk raya n skang pun dah start shopping mall pasang lagu raya..tp pada masa yg sma gak, kte tetap sambut merdeka 31 Ogos nie (walaupun sambutan 16 Sept)..so aku ngah feeling lagu2 patriotik la nie..mampu??layan joo!!tp pe2 pun aku mmg suke lagu nie...sgt menaikkn semangat aku...so korunk2 semua..jom la layan lagu2 merdeka dulu sblm dgr lagu raya...
p/s kalu shopping mall dah mule pasang lagu raya, aku dah mula makan kueh raya...sedaaapppp...ahha

                                                    ----------------------------------------------
ENTRI SENTAP
Ada Apa Dengan Sabtu Aku??
tertanya??haruslah kan...so entri aku kali nie sal pe yg berlaku kt aku smlm (sabtu)..bnyk gler la aku nk story ngan korunk..sampai leh dibukukan dan difilemkan tau...hahaha...sabtu yg xkan aku lupekan....semuanya berlaku dalam 1 hari dan terjadi di IPOH...wat suspen jer..hahaha....moh kte dgr yer..

1) Kereta Berasap di Pagi Hari.
hahaha...mmg aku xleh lupe yg nie...nie bukan kes kete terbakar k...cume hanggit ajo...cternyr mcm nie..skang kang aku ngh busy nk ambk lesen (15 nie JPJ..yahoo)..so nk diikutkn cter..dah 3 minggu aku xp blaja sbb busy ngan aktiviti maktab..so minggu nie aku kne blik gak sbb dah dpanggil..i do..then,ble part bukit jer...aku tekan la minyak mcm slalu tp lupe nk angkat clash...tetibe bau hangit dan berasap kete aku wat...hahahahhaha....cuak gler pak cik 2..aku skadar senyum xbersalah...sory pak cik..nasib baik xtruk..cume ramai pandang la..last2 pak cik 2 ngumpat sal aku ngan kwn2 dia..aku jeling,wat bodoh n keep driving...huh!tp lama2 aku dah pro blik....hahahaha

then ptg 2 bpk aku ajk p Jusco nk shoping brg tuk sahur...di sana...

2) Hanna Tajima or Hanna Jajimba??
wah...bnyk nyer org Ipoh yg dah pandai pakai tudung yg chantek2..lilit sana,lilit sini,corak 2,corak nie..cume tetibe aku terpandang sowang minah nie..xkelip mata aku...bkn sbb chatek k..cume...tudung dia yg ala2 hanna tajima dah ruper hanna jajimba ajoo...sadis...dah la xsesuai ngn bentuk muke ko, then tambah plak ngan gaya lilitan ko yg xkemas n main lilit ja..nasib baik ko xlilit muke ko skali...plz la..ko pkai tudung xtgk cermin yek????bkn ruper tudung dah 2...tambah plak ngan corak langsir ne yg ko curi ntah..hahahha...pe2 pun yg penting ko YAKIN sgt!!!!mata ke atas,tangan di bahu....yakin dgn penampilan hari raya ko kann...hahahah...maaf zahir batin...
p/s sape2 nk tau sal trend2 tudung dan terkini lawat blog Kak Senduk..hahaha

3) Wanita Melayu Terakhir..tp...
tp ape????ayooo aku nie mmg suke bikin suspen...suspen x??okie la..nk cter nie..aku p la supermarket nk bli brng2 dapur...ngan duk jln2 cr brng..ternmpk la sowang pompuan nie..sgt chantek...tudung pun kemas..hahah...yg penting xseksi k..sopan benor..xpkai baju ketat..just baju biasa n kain panjang..mmg redup la hati semua jantan2 kt c2 tgk..mmg dh mcm wanita melayu terakhir aku tgk...TETAPI.....dia lesbian k..aku nmpk dia pegang tgn sorang penkid yg cool habis 2...then gesel2 tgn...gosh!!!!sweettttttt sgt!!!pitam.

4) Letupan Ais Krim.
aku teringin gler nk mkn GCB..so p la bli (famili aku p mkn KFC)...masuk mcd,catwalk,smile...hahaha..ok smpi turn i..GCB medium set + sundae cornetto..yummy...dah bayar kne la 2nggu turn..so ngah 2nggu 2,tetibe mesin ais krim (korunk mst penah tgk) meletup!!!...btul2 dpn aku...BOOOM!!!semua ternganga....aku dah 20% cover with ais krim mcd tau...org sblh aku beh tudung dia..org yg ngan mkn pun kne...smpi siling kowt benda 2 pancut..menjerit sowang akak 2...yg lain semua terkejut..yg ngah berkerja stop..aku??hanya mampu memaki dlm hati jer..tp ble ku pikirkan blik, dah mcm dlm video klip California Girls by Katy Perry la..scene yg pancut2 krim 2..hahahaha...korunk penanh rasa??aku dah merasainyer k...hahahaha....so..krew2 mcd hanya mampu meminta maaf dan memberi tisu secara percuma...ungkapan maaf yg xberhenti2 dr mulut deorunk..cume aku agak suke n bangga ble org Malaysia nie xcpt melatah la..org2 yg kne termasuk aku semua senyum n sempat gelak2..hahahhaha...pengalaman yg aku xpenah bayangkan tp ble dah terjadi sgt best..so sape2 yg p Mcd Jusco Ipoh..cube la tanya "bang/kak/dik/nyah..saya nk letupan ais krim leh??" mst deorunk senyum nyer...hahaha..
p/s blik umah jer,..rambut dah keras..huhuhu

BOOMMM!!!!gini la gamaknyer kalu mesin ais krim sebesar lori minyak....

sooo....2lah cter aku yg nk d share kan ngan korunk smua..cter hari sabtu aku yg warna warni...dari kete berasap trus bermandi ais krim...hahahahha....so pasnie pe plak la yg akan berlaku kt sekeliling aku nie...huhuhu...
      ------------------------------------------------------
SHOPPING SENTAP
Kasut Zara
selamat hari raya...so bpk aku dah mule tanya nk shopink raya ke..aku pun kata YA n nk shopink kt KL...yahoo!!!bpk aku nk sponsor...so plan aku plg utama nk cuba grab kasut Zara!!!dah usha..sgt chantek..hopefully dia still wat sale raya...nk serbu kt Zara Mid or KLCC...tq 2 my dad!!

                                               ------------------------------------------------------
WISH SENTAP
Selamat Datang Bulan Ramadan


sok puasa!!!yahooo!!!xsaba aku..pejam celik jer dah puasa...ketibaan yg ku nanti2kn..to all muslim, hav a good fasting month year....jgn kantoi2 k...hahahahah

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork