Saturday, February 11, 2012

SentapHatiMakNak : Blog Paling KUNING Di Dunia!!!

yahoOO!!!
akhirnya sempena tahun 2012 nie, impian aku nk upgrade blog aku mnjd realiti dah!!!
feeling mcm nk lompat tinggi2 sambil makan ais krim plak!!! ehhh!!! terlebih sudoh!!!
blog baru aku kini berwarna KUNING okay!!! menyerlah dr sebelum nie!!! kalu duk jauh pun ble pandang je blog sapela warna kuning nie kan?...sah2 lah blog aku!!!!hahahaha
tulisan SENTAP HATI MAK NAK pun lebih gempak dr sblm nie!!!
tagline?
SEDIA UNTUK DISENTAP?
masih ado...
cc,



blog paling KUNING di dunia!!!hahahaha


act, blog aku nie didesign semula oleh Alieff Artwork...
serius hasil kerja dia terbaik okay!!!
kalu dia UNGU, aku plak KUNING!!!
so sape2 da keinginan nk degisn semula blog korunk,leh la tempah kat dia...
gerenti korunk berpuas aty mcm aku!!!
hahahhaha..
thanks BRO!!!


Alieff Artwork


so...
aku dengan rasa rendah dirinya merasmikan BLOG PALING KUNING DI DUNIA!!!
hahahhaha #BungaApi!!!


p/s : blog KUNING aku pasnie akan sentiasa diupdate =)

1 comments:

Syat0za Zai on February 11, 2012 at 9:27 AM said...

tuuudia kuning! haha :D tahniah2 ^_^


tlg disablekan verification words

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork