Friday, February 4, 2011

AKADEMI FANTASI : Layakkah Aku?

Aii readers…I’m back…
Dah sminggu aku xupdate blog aku sbb p berKEM-PINK minggu lepas kt Sitiawan,Perak…bkn malas ya..hahaha..
Ok korunk mst tertanya2 sal post aku kali nie kan?? haa nie yg aku nk cter ckit nie..
Akademi Fantasia (AF) ? sape yg xknl ngan program nyanyian berbentuk reality nie kan..well,nie kan Malaysia,mcm2 pertandingan nyanyian da..Akademi Fantasia la,Malaysian Idol la,Mentor la dan xkurangnyer Bintang RTM (tersedak jap)…org Malaysia nie mmg cita2 no1 nk jd penyanyi kowt yek??…pas satu pertandingan,da lagi pertandingan lain….pening aku..lantak korunk la…janji xganggu hidup aku kannn….meletup!!!
Ha kembali semula sal AF nie ,aku dgr citer 11-13 Feb 2011 nie da ujibakat AF musim ke9 kat Stadium Nasional Bukit Jalil..dan dgr uar2 yg mengatakan nie AF yang terakhir…yeke??? gimik je kowt…astro,paham2 je la…ermmm…ok..lantak p la…ade aku kesah??? tapi…entah knp tetibe aty aku tergerak suh p ujibakat kali nie…tapi aku p bukan sbb nk keja publisiti or nk jadi penyanyi…aku p sekadar tuk cari pengalaman dan ilmu…yela..nk gak dgr komen2 dr professional tentang suara aku yg merdu bak Anuar Zain nie..haha…prasan gler aku !!! tp pe salahnyer nk prasan jap (5minit memandang siling ngan hidung kembang 10inci..hahahaks)….ok per kannn…..? antara lagu yg leh dinyanyikan oleh peserta laki mcm Extravaganza (Bunkface) , Selamat Malam (Faizal Tahir) dll….tp aku nk cube nyanyi lagu Kebahagian Dalam Perpisahan nyanyian Shahir…aku rasa suara aku sesuai la ngan lagu nie..hahha…ehhh prasan lagi rupenyer aku nie (lagi memandang siling ngan hidung kembang 10inci)….aku da tnya pendapat org sekeliling aku,rata2 mcm mengalakkan jer…tapi kalu dah rezeki aku dpt masuk AF kali nie…mybe aku terpaksa menolaknya..yela aku kan bljr kat maktab perguruan..da lagi 4taun aku kne bljr…xkan nk tangguhkan sem kannn….pe2 pun bagi la aku nyanyi solo ble konsert akhir nnt…wahahahhaha..prasan lagi aku nie !!!!!!...ermm…ape2pun,mcm aku kata td,aku p sekadar ingin mengutip ilmu dan pengalaman bagi memenuhi diari hidup ku ini…..lagipun aku xnk la bakat dan minat aku nie terpadam mcm 2 ja….sekurang2nya dpt gak msuk tv (channel @ 15) hahahahhaha……
K lah….sebelum aku lebih berperasan…da baiknya aku stop smpi sini ja…so..insyaallah aku akan p ujibakat 2 dan kalu sape2 yg nk join aku,text me k….doa2 kan aku….btw,gmbr kt bwh nie mcm poster aku la...wat permulaan nie..haha

PASTI BERJAYA DI AKADEMI FANTASIA!!!!!!!

2 comments:

Ahmad Farhan bin Asris on February 4, 2011 at 6:23 AM said...

cikgu ku pandai menyanyi...pegi ar...nanti kalo msuk finalin leh satu ib datang menjerit2 kat seat dewan tu ahaha X)

Muhammad Qhairil Azril on February 4, 2011 at 7:16 AM said...

aku pun nak pergi jugak!!jom!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork