Tuesday, February 8, 2011

Muzik2 : Randy Pangalila - Lewat Semesta

aii readers...
sebenarnya aku dah xdak idea nie...
so tuk post kali nie aku nk share ckit sal lagu yg aku ngan angau skang nie....
aku baru jer tau lagu Randy Pangalila (pelakon dan penyanyi Indonesia) nie bbrp ary yg lepas..tu pun secara kebetulan nmpk kt youtube...
tajuk lagu dia,Lewat Semesta...
pe yg aku suke sgt sal lagu nie adalah rentak dia yg mendayu dan ala2 romantik..bak kata kasarnya,leh layan perasaan beb!!!!..hahahaha.....
lagi satu aku tertarik kat lirik lagu nie....
so kt bwh nie lirik lagu dia n mv lagu nie khas wat anda semua..
Selamat Mendengar!!!!

 Randy Pangalila - Lewat Semesta

Satu kata bertulis cinta
Telah merasuki ku
Tak berwujud tak tersentuh hanya ku rasa

Reff:
Dan jika wujud nya menjelma
Pada sebentuk hati
Bukankah itu amanah dari yang kuasa
Menjaganya.. menjaganya..

Wahai insan yang di sana
Mungkin saja ini kau dengar
Melewati semesta ini
Aku sampaikan

Begitu ingin berbagi batin
Mendengarkan hasrat di jiwa
Oh Tuhan pertemukan aku
Sebelum hatinya beku

Back to Reff:
 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork