Monday, February 28, 2011

Lakaran Kehidupan : Karaoke,Karaoke dan Karaoke LAGI!!!

Sabtu , 26 Februari 2011

BOSAN xbalik umah??yela slalu aku nie every week balik IPOH...semua org tau kalu ary sabtu n ahad ja mst susah nk cr muke aku,walaupun aku nie besor...yek??
so cuti hujung minggu kali nie aku isikan dgn aktiviti yg sangat berfaedah...KARAOKE...faedah ker???
plan punya plan,akhirnya efah n ct nk ikut aku...diikuti pula oleh fiq...

first place:
RedBox Ria , Sogo
  • gerak seawal kul 10 sbb nk kejar pesta KLunch...so untung badan kami dpt gak bilik n its FREE!!!air siap leh refil tau..just bayar tuk mknan ja...so satu kepala rm12-18..ok la 2....mampu???hahha
  • k aku org pertama nyanyi..lagu pilihan Bengang-Akim...but mic wat hal ckit la...
  • ct...ermm..melayan perasaan je tau...mcm biase..still malu2 kucing..miaoww....malu tp bertaman di hati..haha
  • efah...hahahahahahhahaha...minah nie mmg aku kalah la...dah mcm konsert sendiri dia balun..hahaha..
  • fiq..terbaik la ko ngan nyanyian Cinta Kristal ko 2...lagi sedap dr awie...wah!!gitu!!!
  • best part is..aku dpt nyanyi lagu Sedetik Lebih...n yg tambahkn best 2 lagi,ktorg semua nyanyi sesama n masing2 dibuai angan2 dek kemerduan suaraku yg persis Anuar Zain....kann???hahaha....

second place:
Karaoke Pertama Compleks
  • ok...disebabkn xpuas melalak 2jam td..ktorg pun p la karok k pertama compleks...aku first time p tmpt nie so ntah pe nama dia..tp tingkat atas skali...fiq yg bawak...ok la..mcm karaoke jamban,tp luas ckit n ok...SAY NO TO KARAOKE JAMBAN K...hahahhaa
  • ermm..satu lagu rm1 je..so aku n ct nyanyi 2 lagu ja,fiq n efah 3 lagu...as usual..efah wat konsert lagi,tp kali nie fiq pun join konsert 2..hahahaha
then,kami teruskn ary kami ke Jalan TAR..
kat sana tgh efah n ct sibuk cr selendang..aku n fiq sebuk mencube mcm2 jenis mkanan...da saja mkanan yg nk dibeli..yela ari2 kan ary sabtu,so da pasar malam la...aku sempat beli nasi beriani johor n rojak singapore..fiq plak bli laksa penang n steamboat jalanan...da gak bli murtabak mini,ais krim potong n mcm2 lagi la..mmg SEDAPP..efah n ct??geleng kepala ja tgk kami berdua..hahahahahahaha..kami lelaki,bkn perempuan..gitu tau...
haha,,,btw..ary 2 mmg best n enjoy..thanks ya...

1 comments:

cikgu fiQ on February 28, 2011 at 6:47 AM said...

hahahahahaahahahaha!
sora aku mg sedap ma~~~



n then,,,,aku nyanyi sedetik lebey pown sedap!ahahaha!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork