Saturday, February 12, 2011

Lakaran Kehidupan : Kuliah Ganti,Time Square,Johnnys Restaurant dan Kasut???Apa2 lah...

aii readers...
bile aku dah free nie,mula lah tangan aku lincah menaip dan minda mula bernafas semula mengingat kembali peristiwa2 yang berlaku arini....

PAGIKuliah ganti bagi pelajar PISMP 1A,1B dan 1C bermula la kul 9pg sehingga kul 12tghari spt yg dijanjikan (subjek dirahsiakan dan nama pensyarah pun dirahsiakan)...
walaupun pada mulanya MALAS..tp masih semangat tuk belajar...
namun,tetibe diberitahu yg kuliah abeh kul 1.30ptg....huhuhuhu
terkejut beruk gak la semua budak!!!!
arghh!!!!!!
pas berbincang mata ke mata dan mulut ke mulut...
akhirnya,pensyarah melepaskan kami..tp ngan cara yang mengejut!!!!TERKEJUT MAK!!!!dia merajuk????beremosi plak???marah????
ermmmm...lantak ko lah...ko dah dewasa kann???kalu ko bgtau awal2 boleh gak la kami setting jadual kami....pe2 pun..thnks 4 da nasi goreng..hopefully ikhlas yek...(mati aku isnin nie..huhu)

PETANGermmm...
kuliah dah xda,so pe lagi.......SHOPINK la!!!!!
ehhh..aku sbnrnya teman minah cun dua org nie ja,EFAH n CT.....
deorunk nk p Times Square,katanya nk shopink n mkn2....ikut je la dah bosan.....
kdai pertama yg singgah...ROMP...efah borong 2 suar...aku plak kejenya mengangkat beg dan menghasut ct supaya beli jaket yg cunnnn tu...hahahah..tp xberjaya....huhuhu
ok..next..efah nk bli kasut tuk PBS (katanya nk nmpk lebih tinggi dr murid..hahahahahhaha)...mcm2 kdai p,tp xdak yg lawa....last2 jumpa kt MATSUDA....
ct pun nk gak bli kasut...mula nya dah berkenan kt snikers Playboy nie,tp pas pegi blik kt kdai 2 dah kne bli...huhuhuhu...hampa...:(

last2 ktorg p mkn kt Johnnys Restaurant..nk makan steambot..
mcm2 la kami order..steamboat,bihun tomyam,nasi ayam siam dan BBQ chicken wing..yumMMyy!!!!!
efah ngan loghat kedah yg pekat 2 menarik perhatian pelanggan yg lain...hahaha
ct yg malu2 kucing plak...huisshhhh..miaow..haha
sempat gak la efah mintak diskaun sempena Maulidur Rasul kt pelayan laki nie..hahaha...efah2...
dan sempat gak la efah bermanja2 ngan pelayan 2..haha..."awak2..tolang ambk gambr kami boleh??" hahaha
pas ntah berapa kilo lemak,gula,zat besi,karbohadrat yg kami melantak td..ktorg p shopink blik...cr kasut ct..
pas jmp kasut ct,ct ngan efah mula menghasut aku bli kasut gak...akhirnya aku pun TERbeli...huhu..
aku ngan ct pun pas2 menghasut balik efah supaya bli kasut gak...last2...ketiga2 beli kasut!!!hahahahaha.....
ok..p ROMP blik smula...efah nk ambk suar yg dia potong td....kt sana,aku ngan efah hasut blik ct suh bli jaket 2...last2 dia pun termakan hasutan kami berdua...HAHAHAHAHA
so...arini penuh ngan hasut menghasut..hahahahahha...apa2 la..janji arini SYIOK!!!!kannnnn

perghhh!!!!efah...semangat steamboat!!haha

mcm2 kami pulun...hahahahaha

steamboat....yumMMyy!!!

azimomo nk melantak jap....serius sedap!!!
p/s:da mcm pengacara jln2 cr mkn x???

tu dia!!!!!!pulun efah!!pulun ct!!!

slps mkn...thnks 2 abg pelayan...hehe (senyum lebih ko efah!!!)
tammat dah ari sabtu aku..
sok p blik Time Square...ngan pejal,akim,aja,mira....hehehe..
salam.....

1 comments:

Shukri Mohd on February 26, 2011 at 8:37 AM said...

bile ko nk foollow blog ak yg tk seberapa tuh??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork