Friday, April 29, 2011

Janji by Akim

wah....dah lama rasanya x post yek...
biasa la..isnin lepas da Ujian Akhir Kursus....
3 paper 1 ary ja..
persediaan mmg xdak pun...
tp alhamdulillah dpt gak aku n kwn2 aku jwb...
so pas nie kne la aku study dr skang supaya xla tergesa2 ble nk exam nnt...
pe2 pun da lagi 2 minggu je lagi sblm aku final exam...
so sementara mentelaah buku nie (mata ke atas,tangan di bahu),meh layan jap lagu terbaru Akim nie..
J.A.N.J.I....bkn Janji Manismu yek...hahahahhahaha
Akim..
aku mmg minat gler babun la kt mamat nie...
kalu p karok mst aku plih nyanyi lagu dia...
kadang2 rasa aku nie lagi terer dr dia..hahaha
(maap kt peminat gler Akim...aku tau nie mst leh bikin perang kannnn)
hahahahhaha
4get bout it!!!
kt bwh nie aku sediakan tuk korunk2 semua lirik lagu janji nie.....
so pasnie leh la korunk semua hafal n leh la nyanyi dlm jamban ker,teriak ker..xkesah aku..hahahha

Janji - Akim af7

Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Chorus
Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Ulang Chorus

Aku janji padamu
Akan mencintaimu

Ulang Chorus

Takkan menduakanmu

xpuas???
nk video???
nah aku bagi!!!


so..slmt berhibur k.....
Majulah Lagu2 Malaysia di Fikiran Anda!!!
hahahahhaha


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork