Sunday, May 1, 2011

RM 94

haii readers..
bertemu kmbli...
walaupun beruk-band aku slow tahap siput (usop wilcha pun lagi laju la!!!)
aku tetap nk share citer ckit ngan korunk aka peminat aku semua nie haa..hahahahaha
mari dekat..mari dekat...
tgk tajuk post aku kt atas (mata ke atas)
RM94?????
ada apa dgn nilai RM94??
knp RM94??
korunk ada RM94 x??
.
.
.
.
.
.
haaa...
ni la kisah aku....
tanggal 1 Mei 2011 yg jatuh pada ary Ahad n bersempena Hari Pekerja..
aku...
Ahmad Azim bin Dato' Asri..
dgn sgala bangga n kesalnya mengumumkan yg elaun aku tinggal...
RM94 jer!!!!!
wawawawawa.....sentap aku ble check kt ATM td!!!!
betapa luluh nyer aty seorg jejaka bila tgk dlm bank tinggal rm94 jer!!!
huhuhu
xsangka xbeh lagi sem1 aku,2 ja yg tinggal..
awal tahun = mula2 dpt elaun,RM4000++
suku tahun = bayar bil 2 la, bil ni la, beli 2 la, beli ni la, mkn 2 la, mkn ni la...
suku setengah tahun = mula merasa poket mkn ringan....
pertengahan tahun = MISKIN!!!hahahahhaha
walaupun dpt biasiswa FAMA ( FAther n Mother Aku)
tp kesal gak la kan...
tp aku da save RM1000 kt ASB n xla aku boros kt benda2 yg xfaedah sgt.
da gak bli buku,keperluan utama n so on...
cume aku still xbijak berbelanja...
so pasnie..
aku TEKAD (bak lagu Hazami) !!!
aku nk bijak berbelanja n bijak menyimpan wang...
duk KL mmg bnyk cabaran..tp kalu da usaha n mental yg kental..
Insyaallah leh nyer....
so kpd kwn2...
maap la pasnie aku xleh nk hangout n mkn2 beso ngan korunk semua dah...
next time Insyaallah boleh....
tp kalu korunk nk sponsor dr atas ke bwh,aku alu2kan....hahahhaa
insap!!insap!!
xwat dah!!xwat dah!!



pesanan : pandai2lah simpan duit 2,,jgn tiru aksi ngeri aku nie...never say never!!!

1 comments:

Anonymous said...

ak pown lbh kurang mcm ko gak weyh...tp ak rse ak ag truk kowt..dh msuk tgh bulan tu mmg tunggu nk kosong je r~~hihi :P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed by Alieff Artwork